Lokale moduler i SFO og klub

SFO:
Vi lukker op for vores morgenmodul kl. 6.30 til undervisningen begynder kl. 8. Her skal man enten have tilkøbt morgen- eller heldagsmodul.
Eftermiddagsmodulerne begynder når undervisningen slutter fra kl. 12.30 og til kl. 16.45.
Når man har købt et heldagsmodul, har forældrene betalt for at børnene kan komme både morgen og
eftermiddag.
I sommerferien tilbydes fælles kommunal feriepasning i uge 28-29-30. Hvis man kun har et morgenmodul,
skal man tilkøbe et eftermiddagsmodul for kunne få passet sit barn hele dagen i ferien.

Klub:

Vi har et lille klubmodul (250 timer årligt). På det lille modul er det muligt at være i klub 2 valgfrie dage om ugen i de normale skoleuger. Der er ingen feriepasning til dette modul.

Vi har et stort klubmodul (480 timer årligt). Dette modul giver mulighed for at være i klubben i de normale skoleuger.
Derudover tilbydes pasning i efterårsferien, vinterferien og i uge 27, 31 og 32. Dette tilbud er som udgangspunkt sammen med SFO’en, men med hensyntagen til de større børn også.

Hvis du har behov for morgenpasning er dit barn velkommen i SFO'en, hvis du har tilkøbt morgenmodul.

I sommerferieperioden - uge 28-29-30 - og på kommunale lukkedage er det ikke muligt at få passet klubbørn.

Klubbens åbningstider:
Mandag-onsdag: Fra skoledagen slutter til kl 16.45